Stall Vall

fredag 21 april 2017

Oj!

Letade efter en bild på Starlight med hennes blå/orange-träns som jag ska sälja och ramlade på en gammal bild på henne från januari-2013, när jag började hänga på Vall och promenera med S i vadhög snö i skogen (ni vet förr i tiden när vintern var vit...).

Kolla fluffan!! Som en kramgo snöboll <3
Här har hon alltså gått i hage sen 2009 pga skada, födde Sune 2011 och spenderade därefter dagarna med att bossa runt honom (med sådär resultat) och Zia tills moi dök upp som en återvändarryttare-i-lådan.

Januari 2013
Hittar ingen ny bild i samma vinkel att jämföra med och orkar verkligen inte vänta till imorrn när jag är i stallet så nedan bild får duga. Är från ca ett år sen, nyskadad och med lina men har inte hunnit tappa så mkt muskler från vinterträningen än.
 
Början april 2016
Nedan är nyaste helkroppsbilden, fast fel vinkel men ger en uppfattning iaf.

April 2017
Som Carro konstaterade när jag skickade första bilden så var hon verkligen gråare för fyra år sen. Har jag inte haft en tanke på. #hemmablind

Underbara häst, önskar hon var 10 år och inte 15 redan.

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar