Stall Vall

tisdag 24 januari 2017

Fegar ur

Eller tar ett moget beslut, beroende på hur man vill se på't.
På söndag är det pay & ride på Sörmon som jag redan sent i höstas planerat vara med på men känner nu att jag inte är där än, varken mentalt eller resultatmässigt. Och med den låga nivå vi är på så har jag hela tiden sagt att så länge vi blir lite bättre för varje pay & ride/tävling så är jag nöjd oavsett låga poäng. Men inför denna så känner jag mig väldigt osäker på om vi skulle få högre än 55% och då tränar jag hellre på ett tag till utan domarögon på oss.
Sen kan jag självklart inte räkna med att få högre poäng oavsett men känslan inför ska vara att vi kan det, annars kan det kvitta.
Däremot är jag sugen på inspiration så jag tänkte ta min termosmugg med te (nappflaskan) och en filt och åka dit o kolla på de andra ekipagen. Var länge sen jag var där nu.

 

Från pay & riden jag red där 2015. Herregud vad länge sen,
känns helt konstigt att hela 2016 försvann ridmässigt.
Hon är såå fin här!
 

Och här, hon springer så fint när hon kopplar av.
Jag sitter skitfult, vart är den lodräta sitsen t ex, men skit i det o kolla
världens finaste häst istället <3
Inför årets dressyrdebut ska jag försöka få med mig någon vänlig dressyrsjäl som kan vara mentor åt mig, minns att jag kände mig lite vilsen och ensam på debuten i Åmål trots det fina stödet av familjen.

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar