Stall Vall

tisdag 13 december 2016

Rid med oss!

Var ju väldigt sugen på att hänga på Annelie & Co när de rider mellan Kopparberg - Lindesberg för Musikhjälpen på lördag men det är bara att inse att det är för krångligt. Dels tar det flera timmar t o r och så behöver någon med som kan köra transporten mellan orterna PLUS insåg jag, personen måste ha B96-körkort för mitt släp.
Så efter helgens vintercup så fick jag istället den, enligt mig, briljanta idéen att självklart göra det lätt för sig och köra en långritt på hemmaplan och utmana klubben att skänka pengar till insamlingen med 100kr/ekipage. 

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/annelie-rider-for-musikhjalpen


Så nu hoppas jag de antar utmaningen och att så många som möjligt hänger på.
Än så länge är vi 4 ekipage :)

Ses vi?

/G

2 kommentarer:

  1. Men å vilket bra initiativ!! :D Hur långt är det att rida från Växjö? ;) /Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe inte långt alls med en razerlama :P (geografi är inte min starka sida så tänk motsatsen och multiplicera med 2 så har du nog ett ca-svar :D ) /G

      Radera