Stall Vall

tisdag 1 november 2016

Kass start

W o r s t guest ever!
Kom fram till syrran söndag kväll, vad helt slut av trötthet, mådde illa t o m och la mig så tidigt jag kunde. Visade sig att magen inte var överens med innehållet i den så efter att ha mått illa hela natten så spydde jag en gång på morgonen och sen mådde jag bra.
Tack o lov men fy vad sliten jag var på måndagen, knappt sovit på natten så det blev många timmar i soffan på dagen.

På kvällen var barnen ute och gick halloween med Jacks kompisar och inatt sov jag som en stock.

Tysta vampyrer - löständer är svåra att prata med hehe.


Världens ofarligaste zombie <3

Idag kom tävlingsterminen för 2017 ut, otroligt lajbans, här ska planeras. Starlight, håll dig hel o frisk nu!
Men närmast siktar vi på klubbens vintercup som startar 10/12 på vår hemmaplan, då är vi fullt igång också för fr o m nu så får hon tränas på som vanligt. 

/G

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar