Stall Vall

söndag 30 oktober 2016

Omställning

Det här med tidsomställning är bara roligt på morgonen, nu på kvällen är jag ju helt kaputt av trötthet.

Jag o barnen har tagit mini-höstlov och stuckit till Stockholm, via Arlanda för upphämtning av kusiner som varit på solsemester. 
Men först var jag i stallet. Karin och Sunna fr Lund kom på spontanbesök så vi hann med en snabbdejt med uteritt i lillskogen och sen dressyrade jag uppvärmd Starlight på ridbanan. Hon börjar bli starkare i galoppen nu, hurra vad det är kul!

Kärt besök <3

Igår red jag och Maria galoppvägen med Starlight & Ice, superhärlig runda i lagom tempo och med några galoppsträckor.

Nu får de vila ett par dagar sen på't igen. Ice ska avmaskas när vi kommer hem så det blir nog en lugn vecka överlag för henne.

Gonatt!

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar