Stall Vall

måndag 26 september 2016

Drull omkull

När jag skrev ordet drull så föreslog telefonen drulleförsäkring. Och det är verkligen nåt som Sune skulle behöva. Förra helgen tränade vi för Anna, gick riktigt bra när vi lyckades få ihop Sunes gänglinga kropp. Vi fick jobba på en stund i galoppen för att få ett flyt och en rundning i Sunes långa rygg. Blev lite jobbigt för honom tror jag så han snubblar till och går omkull. Jag åker såklart av, som tur är hamnar jag inte under honom på nåt sätt. Förutom en uppskrapad bog, ett sår på knäet och ett sår på knogen på mig så klarade vi oss bra. Cecilia kommer och kollar honom på tisdag för säkerhetsskull. För nu vill jag att vi ska få ha lite flyt ett tag då vi har en massa roligt inplanerat i höst.


Zia är behandlad och går i sjukhage och är allmänt frustrerad. Återbesök nästa vecka så får vi se. Funderar på hur jag ska tänka framåt för att vi ska komma tillbaka bättre än nånsin.

/ Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar