Stall Vall

måndag 15 augusti 2016

Dålig start

Tänkte vara lite snäll mot mig själv och inte ställa alarmet inför söndag morgon. Det straffade mig med att jag inte vaknade förrän 11.40. 11.40!!! Hela dan pajade, allt fördröjdes och slutade med att jag inte var hemma fr Stockholm förrän 21, dvs bara byta om direkt och åka till stallet.

Men vi hann iaf åka till Siggesta gård så barnen fick ha kul med Jack innan vi åkte.



Fotbollsgolf - Jack vann, Emil skötte protokollet.

Blev en sen promenad med Starlight, pannlampe-premiär i mörk skog. Tog fel lampa också, den med kasst batteri.

Lite läskigt är det ändå i skogen när Starlight stannar upp i ätandet och ser sig omkring. Vad hör hon som inte jag hör?

I Stockholm passade jag på att hälsa på Anna och tog en tur på hennes hästar. Först uteritt på Hercules och sen bytte vi så jag red Helios på ridbanan, han är lika gammal som Sune men ungefär dubbelt så stor :S 



På lördagen firade vi syrran med picknick ute på ängen nedanför hennes lägenhet. Tur m vädret, härliga kompisar, bubbel och barn som lekte gjorde det till en superskön kväll. 

Det här inlägget var nog kanske det mest röriga jag skrivit, kan bero på att jag så klart inte kunde somna igår kväll eftersom jag redan sovit halva dan.

Sååå gonatt då :)

/G



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar