Stall Vall

tisdag 10 maj 2016

Coolare

Vaknade före klockan ringde i morse för jag var nervös att Karin skulle skicka meddelande om att Starlight brutit benet eller rivit ner vajern under natten. Det hade hon inte utan hon hade varit lugnare och sett nöjd ut när Sune kommit ut i sjukhagen mittemot.

Även på em hade hon varit coolare så hon verkar ha landat tack o lov. För stunden i a f.

Har varit stalledig och kört Emil till kempon och sen lite shopping för ovanlighetens skull. Blev ju varmt bara sådär och barnen behövde shorts.
Själv behövde jag en t-shirt, insåg jag när jag såg den i affären.

Självklarheter
 
Olli ville väldigt gärna testa att färga håret s k dip dye (bara topparna)
i blått. Jag var livrädd men fick tips av kompisen Matilda hur jag skulle göra.
Blev ju riktigt bra för att vara ett hemmajobb av en frisör-inkompetent
förälder. Nästa gång får det bli 2 tuber och högre upp, ungens hår
är galet tjockt.

/G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar