Stall Vall

måndag 30 maj 2016

9 veckor

Det var det det, exakt 9 veckor efter skadan tyckte Starlight att det fick vara nog med sjåpandet. I eftermiddags hade hon rivit ner hela vajern och sen lagt sig o vilat. Punkt.

Vad ska man säga. Älskar henne och hennes självständighet så otroligt mycket, det mest fantastiska djuret jag nånsin träffat. Jag vet att hon är klok men har hon självbevarelsedrift? Hoppas det för nu sätts den inte upp igen och veterinären håller förhoppningsvis med om en vecka.


Snälla fina underbara häst, var rädd om dig nu <3

Fram till röntgen kommer jag vara orolig för vad jag kommer möta i boxen varje gång jag går dit och fredag-lördag är vi i Härjedalen, jag o Karin, så då får INGET hända. Behöver all tur på vår sida nu.

/G



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar