Stall Vall

fredag 15 april 2016

Bloggat ut

Jag har tillfälligt bloggat ut. Men nu hoppas jag komma igång igen. Livet på Stall Vall är inte som det ska va. Både Ice och Starlight på box. De bara måste bli bra, finns inga alternativ.

Om man ska försöka hitta nåt positivt med detta så är det att jag får väldigt mycket hjälp just nu. Görel rider Sune och Matilda Zia. Mycket lyxigt även om jag såklart skulle byta det vilken sekund som helst mot att Starlight blir bra så att Görel får rida sin vita springare istället.

Jag försöker ligga lågt med planer för tävlingssäsongen även om jag såklart har mål och lite drömmar. Igår damp Sunes tävlingsbok ner i brevlådan och jag anmälde oss till vår första clear round tillsammans. En mycket speciell känsla. Mitt yra lilla föl har blivit en stor yr vacker underbar skitjobbig fantastisk fuxkille. Som ska debutera! Galet!

/ Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar