Stall Vall

lördag 26 mars 2016

Bajskorvsbroddar

Trots tre pers och div verktyg så sitter Starlights broddar där de sitter. Några byttes mot nya men alldeles för många var för slitna för att få grepp om. Crap. Ja jag har lärt mig läxan att byta i tid. Det är bara att de sitter så förbaskat hårt så jag måste ta hjälp även när de inte slitits för mkt och då blir det inte av. Men nästa vinter ska jag skärpa mig. (Vid den här tiden nästa år lär jag väl skriva exakt samma sak). Hovslagaren kommer 5/4 så då byts allt ut mot tävlingsskoning. Inte alls långt kvar till årets premiär.

Snäll och hjälpsam trupp. 

Det hanns inte med nån ridning så humöret är väl inte på topp men får tröstäta påskgodis så blir det bättre. Fått lunch serverad hos Andreas föräldrar också och ska slumra till i deras uterum nu så inte direkt synd om mig om jag ska sätta sånt där förnuftigt perspektiv på det. Och det ska man har jag hört.

Gonatt!

/G






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar