Stall Vall

lördag 20 februari 2016

Aj vintern, aj!

Ja jag är rätt nöjd med min insats idag. Red ut i snö-"stormen" med Karin o Sune och godamnit det snöade på tvären så det stack som nålar i ansiktet.

Anledningen till detta omtag med snön är så klart för att vi valde bort snösulor vid skoningen då Starlight varit lite väl mkt för att springa av sig skor och det var blött o lerigt just då. Så vi kände lite optimiskt att  vi nog klarar sista vinterrycket utan. Det gör vi men med mindre frihet. 

Vad vill vi ha? 
Barmark!

När vill vi ha det?
NUUU!!

Häromdagen var jag upptagen med att spela Uno med Emil och Andreas och telefonen låg på annat håll. När jag hämtade den så hade Karin och hennes autocorrect varit väldigt aktiva :D


Skrattar lika mkt fortfarande när jag ser det.

Nu ska vi strax åka till skridskorinken i Vålberg. Jag har inga skridskor och får kolla på, funkar fint för mig.

/G

Update: såg skitkul ut med skrillor, inbillar mig att det kommer se supergraciöst ut och har helt förträngt hur omöjligt det egentligen är och vad ont det gör i fötterna och att ramla. Måste nu köpa skridskor. Och hjälm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar