Stall Vall

söndag 10 januari 2016

Status

Tappsko på igår - yay
Arm bättre igår - yay
Arm lite sämre idag fast ändå bättre - yay?
Avbokad Anna-träning pga snöblåst - buu
Massor med snö har ramlat ner - yahahay
Hade ingen plan b och orkade inte komma på nån så Starlight fick motionera sig själv i knädjup snö i hagen - buu, fast bara lite (pulsa i snön måste gett lite ändå)
Fick mer tid hemma med familjen - YAY!!
Varit på teater med barnen, d v s ingen bildskärm, människorna var inte tecknade och pratade inte med gälla jobbiga röster - kulturellt yay!
Haft SM-tävlingsmöte hemma hos oss - trevligt och jag slapp åka hemifrån - hurray
Karin föreslog ridning ihop imorrn istället för utebliven ridning idag - yaaaay!

Mitt hatade cykel fortsätter stå orörd sen i somras. I år ska jag banne mig köpa en ny!

Gonatt =)

/G

Ps. Påminn mig om att jag måste köpa boots till elvispen så hon inte sparkar av sömmarna och därför tappar skorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar