Stall Vall

tisdag 6 oktober 2015

En iakttagelse

Lade ut nedan skojiga bild på facebook i söndags och mamma konstaterade att vi var synkade i steget och det hade jag inte ens tänkt på. Jag såg bara Monty Pythons silly walk framför mig.
Men när jag kollade på de två andra bilderna från besiktningen så ser jag ju att vi springer i synk på allihop så nu vill jag veta: är det alltid så och är det hästen som synkar med människan som springer bredvid? Eller är det helt enkelt så att just jag och Starlight är ett sånt otrooooligt synkat ekipage (#själsfrände #starktband #sammankopplade #2hearts1mind #ironisk).
 
Silly walk
Foto: Ronja Ludvigsson


Sicket löpsteg (syftar på mig här faktiskt)
Foto: Sofia Spännar


Alltså, ni ser ju vad otroligt synkroniserade vi ÄR!
Foto: Ronja Ludvigsson
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar