Stall Vall

fredag 30 oktober 2015

Det ordnar säj nog

Jag har aldrig varit så dåligt förberedd inför något som nu. Skulle packat men fastnade på jobbet och sen hemma och till slut blev det så att jag blev kvar hemma medan Karin ropade in de brunstiga skimlarna som blivit kära i några grannhästar på tillfälligt besök. Så nu måste jag paniksomna och gå upp fruktansvärt tidigt och packa innan vi ska lasta 4.30. Well planned Görel, well planned.


Jag har iaf färgat ögonbrynen och fransarna och gjort frukostmackor! Och jag kom i sista sekunden på att packa med badkläder. Inte dåligt.

Olivia har gått Halloween med kompisarna i den här mysiga outfiten:

:O

Vidrigt läskig bild tagen och lite färgjusterad av Andreas.

Vi avslutar med en fölbild på Starlight och tänker lyckliga My Little Pony-tankar istället. Lallalalallalalalaaa.


Vilken knotig liten skruttunge. Uppfödaren Anna står bredvid :) Starlight var tydligen busigast av alla. Så klart <3

Nästa vecka hoppas jag inte kommer bli lika mycket en kamp mot klockan som denna men det återstår att se.

Gonatt!

/G




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar