Stall Vall

torsdag 17 september 2015

Tjaaaaabaaaaazzzzzz

Jag ska inte tala för Karin men jag gör det litegrann ändå nu. Vi är såå trötta, det är bajsväder fram o tillbaka och lite höstdepp har nog kickat in. Jag vill inte gå upp ur sängen på morgnarna, vill ligga i soffan och äta godis och dra en filt över mig (får gärna vara gammal bara den inte luktar gammalt). Jag vill ha en parallellvärld jag kan hoppa in i när som helst, under tiden stannar den vanliga världen så man inte missar nåt. Lindsey, du vet vad jag snackar om. Slacker-världen. Med solsken, paraplydrinkar man inte blir bakis av och oändligt med tid att göra bara det man känner för utan att ta hänsyn till nån annan än sig själv.

I vilket fall så kanske det inte blir en massa tjo-o-tjim-inlägg här just nu, det blir vad det blir och ibland kanske det inte ens blir nånting alls.

Vad det här stallprojektet blir vet vi däremot:
Någon kommer drakblåsa sig trött vid första besöket därinne. Och sen förhoppningsvis sova gott på natten.


Ponnyplutt som lyckades rulla fast imorse. Igen. Den här gången kom hon loss själv tack o lov. 

/G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar