Stall Vall

måndag 21 september 2015

Fortsatt piggelin

Jag kunde I N T E somna igår kväll. Låg helt pigg och försökte tvinga mig att somna, lite i panik eftersom vi skulle gå upp 5.10. Det gick bra i a f, fick med mig Olivia till stallet (wooow) och medan jag red så stallfixade hon. Bra teamwork!

Dryg-Sune och hans alldeles för slappa morsa som inte uppfostrad honom ordentligt <3
Efter dusch o fix hemma så åkte jag till Tranås för några dagars jobbande med kollegorna där. Men som den superförälder jag är så matberedade jag en dubbel chokladbollssats innan jag åkte så Olivia kunde rulla bollar ikväll till årliga Zasp-dagen på skolan. Den är på torsdag så välkomna dit och spendera pengar till välgörenhetsprojekt i Zambia. Nej, jag är verkligen ingen superförälder, råkar bara vara lite on fire just nu, vem vet varför. Jag passar på att smida medan järnet är varmt så att säga. Snart är det zombie-mode igen.

Hett tips ifall man absolut inte får glömma ta med sig en sak
(i det här fallet kakor till kollegorna), lägg bilnyckeln på objektet. Lär bli
svårt att åka nånstans utan den = man kommer ihåg det som skulle med.
Jag var förvånansvärt pigg hela vägen i bilen så är rädd för trötthetsbakslag imorrn med tanke på vad lite sömn jag fått inatt. Ska försöka ta igen det nu och rädda det som räddas kan.

G'natt!

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar