Stall Vall

måndag 14 september 2015

Blåsigt och rått

Olivia och jag tog en tur runt sandgropen nu på kvällen och det märks att det är höst. Blåsigt, råare luft trots 16 grader ute och älg-jävla-flugor på vissa ställen. Men var mysigt ändå.

Karins pappa hade gjort nästan allt stallfix så otroligt nog kom vi hem en minut i nio, lite av ett rekord tror jag. Praktiskt nog så läste Olivia engelskläxan för mig i bilen också så det var bara att duscha o lägga sig när vi kom hem. Jag har haft huvudvärk i flera dagar och värst idag så det är over and out för mig nu, imorrn ska jag bara vakna utsövd, så det så.

Tog en fin bild på min vackra häst:

Kom på att jag kanske skulle torka av linsen för en gångs skull och vips, så blev det plötsligt väldigt mycket skarpare:



Så förlåt för alla disiga bilder jag lagt upp senaste tiden, glömmer jämt bort att ta bort dammet men nu kanske det blir en vana.

Gonatt!

/G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar