Stall Vall

måndag 10 augusti 2015

Soft tur

Efter en dag i bilen är det alltid gött att komma ut till stallet. Starlight gnäggade så glatt åt mig och kom skyndades, ååh vad glad jag blev. Sen kom jag på att det var för att det var matdags och ganska säkert inte alls för att hon saknat mig en massa under helgen.
 
Ville'ru nåt?
Efter lite mat så tog vi en barbackatur själva i skogen, väldigt avkopplande.

Lägg till bildtext
Förutom när vi kom till mini-hoppbanan som var upplagd för Mårgårds-lägret, då blev det drakblås och spänt för så brukar det inte se ut där annars. Speciellt ett hinder med däck på sidan var riktigt ruggigt. Längre fram låg 2 rader med däck istället så då körde vi lite terapi och stod stilla emellan.
Och det gick utan problem. Konsekvent much, Starlight?

Så fin så :)
Ett utav mina mesta uttömmande och informativa inlägg känner jag. Såg en dressyrhäst som reds på ridbanan på väg till sommarhagen och tittade längtansfullt på deras spänstiga trav, ååh vad jag vill rida luftig galopp och rida fint och samlat och sitta djupt och stilla i sadeln.

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar