Stall Vall

fredag 28 augusti 2015

Fredag i en annan stad

Idag håller jag till på EFGs Showroom i Linköping över dan, en liten nätt roadtrip med kollegorna.
Blir sköj. Sen blir det banne mej fredagsmys hela kvällen hemma, det ska mysas så det inte går att mysas mer och alla blir trötta på att myyyyysa. Sådeså.


Oh you
Efter jag såg Karins fina shout out till Starlight och mig i sitt inlägg.
Disappointment
Igår förmiddag när jag tyckte jag var smart som skulle köpa med
lunchwrap från McDonalds (det enda ätbara därifrån) före jobbet
och får veta i speakern att de bara serverar frukost.
Hurry Up
När jag ändå måste köa för att det inte går att ta sig ut från McDonalds drive-in
utan att passera kassorna och det så klart ligger en bil 3 bilar framför vars beställning tar
jäääättelångtid. Bakar dom brödet och odlar kaffebönorna på beställning eller??
Party Time
Men som sagt, freeeedag!!
 
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar