Stall Vall

tisdag 18 augusti 2015

Duktiga!

Var som sagt piggare igår faktiskt, sova mer är bra. Så nu får jag väl räserblogga så det inte blir för sent idag då. 
Olivia o Karin tränade för Anna. Jag har funderat och diskuterat och efter lite snack med ytterligare en erfaren igår så kom jag fram till att eftersom inget syns eller känns på Starlight så kör vi på som vanligt nu, ingen viloridning, och så visar jag upp henne i Husaby i precis det skicket hon är. Förhoppningsvis lika fin "inuti" som hon känns att rida. Tyvärr fixade inte Anna att styra om med så kort varsel (jag chansade och frågade om hon kunde klämma in mig också) så jag fick nöja mig med att titta, lyssna och filma. Väldigt nyttigt det med, speciellt Olivias instruktioner för Ice.

Efter galoppen på slutet...

...så blev det så här fint :)


Ice var pigg på ett bra sätt och Olivia såg jättenöjd ut.

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar