Stall Vall

fredag 10 juli 2015

Vi är redo!

Packade, tvättade och laddade för 80 km disco imorrn. Det känns riktigt bra men jag tar inget för givet, det är 30 km längre än tidigare och det går aldrig att veta vad som kommer hända. Planen är godkänd ritt i lagom tempo.

Andreas lunchönskemål:
Jag o Karin kör ceasarsallad fr Oliven. Smidigt att slippa laga mat. Olivia har ångrat sig och stannar hemma och leker istället. Synd men hon kan väl få va barn då :D

Som en liten kul grej på denna tävling, som ändå ligger så pass nära, så ställer Honda i Karlstad (Bäckstrand & Tedenrud Bil AB) upp med groombil i form av nyare fräsig CRV. Karin & Andreas will travel style så att säga!

Nästa bil ska definitivt bli en nyare version av den jag har idag (om jag har möjlighet när det är dags att byta). Älskar min CRV.

Nu paniksova! Ska ju upp snart igen, yelp!

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar