Stall Vall

onsdag 3 juni 2015

Sol faktiskt

Tamejtusan om det inte var sol i morse när jag och Starlight tog en morgonrunda runt sandgropen. Eeegentligen (har man sagt det förut) så trodde jag att jag skulle rida på ridbanan men när jag åkte förbi den på vägen till stallet så var den alldeles nysladdad och jag hade inte hjärta att krascha det ifall ägarna hade tänkt rida på alldeles nyfixat underlag.
Dessutom var det ett tag sen vi tog några uppförsbackar i gropen och om vädret sköter sig så ska vi till Sörmon och hoppa imorrn så det blir ridbaneridning ändå i veckan.

Pigg o galoppglad häst
Blev ingen bio ikväll och det var en väldig tur för jag förstår inte hur jag skulle hunnit med det. Ska testa att nästan lägga mig i tid istället. Practice makes perfect (tänker långsiktigt här nu).

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar