Stall Vall

onsdag 8 april 2015

Promenadsällskap

Igår fick jag, Sune och Måns sällskap av Saga på vår promenad. Det märks att våren börjar komma för nu är hon ute mycket mer och hon brukar följa med på promenad då och då. Men igår gick hon inte hela rundan med oss utan la sig på en sten och vilade tills vi kom tillbaka och då följde hon med hem igen. Så söt :) Sune undrade vad det var för nån som följde med oss.

Kom på idag att Sune och jag ska på tömkörningslektion för Anders Eriksson nästa fredag. Så nu får vi nog tömma på lite om vi inte ska skämma ut oss totalt. Fast samtidigt så är vi ju på en väldigt basicnivå och det visste jag ju när jag anmälde mig. Men jag kan ju träna på att ta tömmnarna rätt vilket jag aldrig gör när jag träffar Anders och han får alltid visa mig hur det ska vara. Det är ju nåt man kan tycka att jag borde lärt mig.

Görel och jag gjorde ett ryck med att mocka hagen i helgen men blev tyvärr inte helt klara. Dock betydligt roligare att göra det tillsammans. Sune var med och hjälpte till också :)

/ Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar