Stall Vall

söndag 22 mars 2015

Fantastiskt fint firad

Vilken helg! Hela familjen åkte till Linköping i fredags. Det händer inte ofta att vi åker iväg allihop och detta kunde vi göra tack vare att Görel haft stalljour hela helgen. Fantastiska människa! Jag blir ju 30 och mamma ville fira mig. Visste att hon hade nån överraskning på g men hade inte anat att hon bjudit hem tre av mina närmaste vänner. De överraskade mig totalt när de hoppade fram bakom en garderob och sjöng för mig och blåste serpentiner på mig. Min bror och hans flickvän var också med. Mamma och pappa hade lagat min favoritmat och gjort chokladmousse och chokladtårta. Och så fick jag en massa fina presenter. Helt perfekt!

Helgen fortsatte sedan på bästa sätt med gemenskap, lekparkslek, en massa god mat och fika. Så skönt att komma bort från kökskaoset. Och lite hästlukt blev det allt då vi körde förbi Zia på hemvägen och pussade mule. Perfekt avslut på en fantastisk helg.

/ Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar