Stall Vall

söndag 22 mars 2015

Det här kommer göra ont imorgon

Idag har Sune mockat i hagen medan jag följde efter och försökte äta på grepen och skottkärrehandtagen, leka luften är fri och vara allmänt in his face. Nä, just det ja, tvärtom vare ju.

Till slut tyckte Starlight och Ice synd om mig/eller ville att jag skulle jobba mer effektivt så de kom och hämtade honom.

Jag skulle tömkört idag hade var det tänkt men kände mig för hjärnslö och gjorde bara stallfixet. No need for brain med det.

Behövs inte heller så mkt hjärna för att inspireras av sin överaktiva granne som lätt övertalade mig att det visst går att klippa ner häcken på baksidan manuellt med bara en grenklippare.


Har stört mig på den där risiga häcken hur många år som helst och nu är den äntligen nere. Nu ska den få växa sig jämn, tjock och fin så att vi om 10 år kanske slipper den fulla insynen som vi fick nu. Yikes.

Jag kommer ha sinnessjuk träningsvärk imorrn.

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar