Stall Vall

onsdag 25 februari 2015

Lagom pigga

Igår började jag dagen med att fastna i hårborsten innan jag skulle till jobbet. Fick nästan panik till slut, ju mer jag försökte få loss håret desto mer trasslade det in sig. Rundborstar - jävulens påfund. Fixade det till slut i a f och utan att behöva klippa av nåt hår. Herregud, man känner sig lagom intelligent alltså.

Regnade och var trökväder hela dan men jag och Olivia trotsade blötan och red ut på en liten intervalltur i lillskogen. Starlight var riktigt skötsam och jag kunde fokusera på rakriktningen, Ice var cool och travade på i lagom tempo utan stressflåsande i nacken på oss. Very nice.


Partytränset på!

En mycket intressant benställning här:


Har fått en ny jobbtitel förresten:
Adm purchaser EMP / Sales support
Känner mig vansinnigt internationell!

Men nu äre slutlunchat, dags att skicka beställningar och kontera fakturor för annars får jag nog inte behålla titeln.

/G

2 kommentarer: