Stall Vall

söndag 22 februari 2015

Heja Sune!

Idag packade vi bilen full med folk (jag, Görel, Oskar, Ester och Arvid) och transporten full med hästar (Sune och Ice) och åkte till Mårgårds på löshoppning. Trevligt som alltid och Sune hoppade så bra. Han har väldigt fin teknik och idag bjöd han på sin flytande trav som jag bara älskar. Han blev trött i slutet och ville inte hoppa mer men avslutade till sist med några fina språng. Jag får ta tillbaka lite av det jag skrev igår om att han är långt från där jag vill att han ska vara. Han skötte sig kanon idag och är ju en fröjd att lasta.

Ester hejade på Sune och Ice och avslutade med att heja på mamma så jag fick bjuda på några skutt jag också. Arvid sov sig igenom alltihop.

Det är så roligt att vara igång med hästeriet igen.

/ Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar